JANNIK SINNER PARTNER VOOR LA ROCHE POSAY

Jannik Sinner als nieuwe ambassadeur
La Roche-Posay is trots om aan te kondigen dat Jannik Sinner, een van de beste tennissers van zijn generatie met een fantastische start van het jaar in 2024, onze nieuwe wereldwijde merkambassadeur is.

Deze lange termijn samenwerking is bedoeld om het huidige gebrek aan aandacht en educatie rondom UV-bescherming aan te pakken, gebruikmakend van La Roche-Posay’s vooruitstrevende reputatie, expertise en de iconische Anthelios zonnebandcrèmes.

Aangezien Jannik Sinner het hele jaar door buiten sport, is hij de perfecte partner om dagelijkse UV-bescherming onder de aandacht te brengen.

Sinner is de personificatie van absoluut grensverleggende prestaties en zijn achterban rijkt verder dan alleen sportfans. Hij staat voor authenticiteit en excellentie, kernwaarden van La Roche-Posay, en neemt de rol aan van ‘skin life-changer’.

UV is er altijd, bescherm je huid elke dag!
Samen zijn Jannik Sinner en La Roche-Posay op een missie om oude gewoontes te doorbreken, een nieuwe standaard te creëren, en te werken aan een gezondere toekomst voor elke huid.

De social media campagne “Everyday is a sunscreen day” vraagt aandacht voor UV-bescherming als nooit tevoren!

De campagne is gericht op het voorkomen van en voorlichten rondom UV-schade aan de huid, met een vermakelijke ‘tone of voice’ om iedereen van Gen Z en verder aan te spreken. De campagne zal starten vanaf april 2024 via social media, en La Roche-Posay zal als sponsor aanwezig zijn op verschillende toernooien waar Jannik Sinner zal deelnemen.